فریت بار به امریکا از تمامی شهرهای ایران

آیا از نحوه فرستادن بار به امريكا اطلاع دارید؟  شاید هم در پی یافتن شرکت معتبر برای فریت بار به آمریکا بوده اید؟ شرکت فریت بار و کارگو سفیران، با تجربه های بی شمار  از سال‌ها تلاش در مسیر حمل و نقل بار مسافری، مهاجری و تجاری، اکنون به یکی از شرکت‌های خبره در امر "ارسال بار به امریکا" و همچنین فریت به آمریکا در بخش‌های مسافری و مهاجری و فریت بار تجاری از مبدا ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی  به تمامی شهرهای کشور آمریکا   تبدیل شده است. برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه "حمل بار به آمریکا" و  "فریت بار به آمریکا" با مشاوران ما تماس بگیرید. شماره تماس ما: 88830215

آمریکا (  United States of America ) یا جمهوری فدرالی ایالات ‌متحده آمریکا. این کشور پرآوازه با  پنجاه ایالت، یک منطقه فدرال، پنج سرزمین خودمختار و جزایری پراکنده، در چهارمین سکوی جهان ایستاده است. چه به لحاظ جمعیت و چه از نظر وسعت. نگاهی به جمعیت شهرهایی چون نیویورک سیتی و واشینگتن دی سی به‌عنوان پایتخت آمریکا، گویای این مدعاست. سرزمین اصلی این پهناور کشور، آمریکای شمالی است که میان کانادا و مکزیک بنا شده است. سرزمین اصلی یعنی چهل و هشت ایالت و منطقه فدرال پایتخت. سرزمین آلاسکا و جزایر هاوایی، سالیان سال بسیاری از گردشگران جهان را به‌سوی خود کشانده است. اولی در گوشه شمال غربی و دومی به شکل مجمع‌الجزایر در میان اقیانوس آرام، مردمان عاشق زیبایی را به‌سوی خود فرامی‌خواند. همین زیبایی‌های منحصربه‌فرد است که آمریکا را در میان هفده کشور دیدنی جهان سرآمد کرده است. دومین کشور تولیدکننده جهان و بازهم دومین کشور صادرکننده جهان نیز هم سالیانی است که غول اقتصادی دنیاست و افسار اقتصاد را در دست دارد. ایالات‌متحده با پیشروی در زمینه اقتصاد دانش‌بنیان، بنیان‌گذار اصلی سازمان ملل متحد، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی است. ناگفته پیداست که هرکسی دوست دارد یک‌بار هم که شده از این کشور دیدن کند. البته سالیانه بسیاری از ایرانیان برای زندگی راهی آمریکا می‌شوند. شرکت فریت بار و کارگو سفیران، متخصص در تمامی امور مربوط به فریت بار از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی،  برای ارسال هوایی بار به آمریکا ، بار شما را با مناسب‌ترین قیمت و در سلامت کامل به تمامی شهرهای آمریکا ارسال می‌کند.


 
هزینه حمل بار به آمریکا

 

ارسال بار از ایران به آمریکا مانند هرکشور دیگری روش های خودش را دارد.  سازوکار فرستادن بار از شهرستان ها نیز متفاوت است. فریت بار مسافری به آمریکا و ارسال لوازم منزل به آمریکا  همیشه برای مسافران و مهاجران دغدغه مهمی بوده است. تجار نیز به گونه‌ای در زمینه صادرات به آمریکا، درگیر مسائلی هستند. بی شک همه آنها می‌خواهند هزینه حمل بار به آمریکا را بدانند.  ارسال بارهوایی به آمریکا امروزه در صدر دغدغه‌های روزمره  کسانی قرار دارد که در کسوت تاجر یا مهاجر و مسافر، در صدد فرستادن بار به آمریکا هستند و از میان راه‌های گوناگون، پس از جستجو، مشاوره و تحقیق، مسیر حمل هوایی را انتخاب کرده‌اند. قسمت مهمی از مهاجرت  به کشور آمریکا، به حمل بار مربوط است. موضوعی که بسیاری از مسافران و مهاجران به آمریکا را مدت‌ها قبل از سفر به تکاپو و تفکر می‌اندازد تا از هزینه فریت بار به آمریکا  آگاهی یابند. البته صادر کنندگان کالا و افرادی که قصد ارسال کارگو به آمریکا برای تجارت را دارند، با موضوعات دیگری مانند رعایت قوانین تجاری و گمرکی کشور مبدأ و مقصد، نحوه انتقال وجه معامله تجاری ، نحوه ترخیص بار در گمرک کشور مقصد و... دست و پنجه نرم می‌کنند. 

 

دغدغه های یک مسافر در سفر به آمریکا

 

  آغاز سفر و مهاجرت به آمریکا به هر شکلی، با پرسش های بسیاری همراه است که نا آگاهی از آن گاهی سفر را دچار وقفه خواهد کرد. گاهی ممکن است حتی فرش همراه مسافر به آمریکا مسئله ساز شود. اگر بدانیم ورود چه چیزهایی به آمریکا ممنوع است؟ آنگاه میتوانیم با شناخت کالاهای ممنوع الورود به آمریکا  مثلا در مورد بردن فرش به امریکا تصمیم بگیریم.

 

بیشتر بدانید: به دنبال ارسال فرش به آمریکا هستید؟ به آمریکا فرش نفرستید، حتی شما.

 

بسیاری از خانواده ها نیز تمایل دارند هنگام سفر کالاهایی را به عنوان سوغات با خود ببرند و با این سوال ها رو به رو هستند که آیا بردن آجیل به آمریکا مجاز است؟ ارسال زعفران به آمریکا چطور؟ گمرک این کشور در زمینه بردن برنج به امریکا چه قانونی دارد؟ ارسال کتاب از ایران به آمریکا نیز ممکن است دغدغه گروه دیگری از مهاجران دانشجو باشد. دانشجوها هم می خواهند پروسه ارسال کتاب به امریکا و همینطور هزینه ارسال کتاب به آمریکا را بدانند. قوانین بردن دارو به آمریکا نیز دغدغه دیگری است و البته تاجران فرش نیز شیوه های ارسال فرش به آمریکا را جست و جو می کنند. پاسخ  همه این پرسش ها را با شنیدن پادکست فریت بار سفیران قسمت آمریکا  در می یابید و با قوانین گمرکی کشور آمریکا کاملا آشنا خواهید شد.

 

حمل هوایی اضافه بار مسافری به آمریکا

 

اضافه بار مسافری موضوعی پرچالش برای مسافران پربار است.  آیا از مقدار بار مجاز برای سفر به امریکا  مطلعید. هزینه اضافه بار هواپیما مسافران را به یافتن راهی جایگزین وا می‌دارد تا بتوانند مایحتاج ضروری خود را به نحوی ارزان تر از ایران به آمریکا منتقل کنند، اما باید گفت پرداخت هزینه اضافه بار به آمریکا، در توان بسیاری از مسافران نیست و شاید از بردن بسیاری از وسایلشان منصرف شوند. اگر به دنبال راهی هستید تا هزینه اضافه بار پرواز آمریکا را نپردازید، با کارشناسان شرکت فریت بار سفیران تماس بگیرید تا با خدمات فریت اضافه‌بار مسافری آشنا شوید و اضافه بارتان را با قیمتی منصفانه و بسیار کمتر از جریمه پای کانتر، به آمریکا ارسال کنید. 

 

بیشتر بدانید: به دنبال ارسال فرش به آمریکا هستید؟ به آمریکا فرش نفرستید، حتی شما.

 

 
پیش از اینکه به موضوع هزینه فریت بار به آمریکا بپردازیم، باید شما را از روند کاری شرکت فریت بار و کارگو سفیران که یکی از شرکت های فعال درزمینه ارسال بار به آمریکا‌، مستقر در پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی است،  آگاه کنیم تا شما با نحوه ارسال بار از ایران به آمریکا آشنا شوید:


 
مراحل فریت بار به آمریکا در مجموعه سفیران کارگو

 

کم و بیش شاید با  پروسه مهاجرت  آشنا شده باشید و دراین میان نام  شرکت فریت بار و کارگو سفیران به گوشتان خورده باشد. این شرکت ضمن عقد قرارداد با تمامی شرکت‌های هواپیمایی فعال در کشور می‌کوشد تا نحوه ارائه این سرویس ها به مشتریان و ارسال بار شما به مقصد مورد نظرتان به بهترین شکل انجام پذیرد. اگر هم با سفیران آشنایی چندانی ندارید خوب است که بدانید در صورت همکاری با سفیران کارگو، تمام مراحل ارسال بار از صفر تا صد برعهده این شرکت است. به این ترتیب پس از تماس مشتری و درخواست حمل بار به آمریکا‌، مرحله ارائه مشاوره رایگان در منزل شما، بسته بندی و پالت بندی بار مسافری، انبار داری درصورت نیاز شما، انتقال بار به باربری فرودگاه امام خمینی، انجام تشریفات گمرکی و خدمات فرودگاهی جهت خروج قانونی محموله شما از ایران و در نهایت صدوربارنامه هوایی با مناسب ترین نرخ حمل بار هوایی به صورت تخصصی و حرفه ای انجام می‌شود .


 
بازدید رایگان و مشاوره جهت فریت بار به آمریکا


 
یکی از خدمات شرکت سفیران این است که با اعزام کارشناسان خبره بسته بندی و فریت بار به منزلتان، شما را یاری کند تا پیش از هرگونه اقدامی، با نحوه ارسال کالا به آمریکا آشنا شوید. بی‌شک این موضوع که چه وسایلی را باید با خود به آمریکا ببریم و از بردن کدام وسایل باید چشم پوشی کنیم موضوع بسیار پراهمیتی است. مثلا  برخی خانواده ها درباره بردن فرش به آمریکا تردید دارند. گاهی هم مسافران می‌خواهند با  دانستن هزینه ارسال بار به آمریکا، بارهایشان را اولویت بندی نمایند و بعد از محاسبه هزینه ها ، به فرستادن بار با هواپیما به آمریکا اقدام کنند. مشاوران شرکت سفیران، ضمن راهنمایی صادقانه شما درباره انتخاب وسایل ارسالی، شما را از نحوه بسته بندی و هزینه فریت بار به آمریکا آگاه خواهند کرد.  


    
    
بسته بندی تخصصی اسباب و اثاثیه و لوازم منزل جهت حمل اثاثیه منزل به آمریکا 

 

در این بخش از حمل بار به آمریکا، بناست  تا گروه بسته بندی، کالاهایتان را ایمن سازی کنند. متخصصان بسته بندی سفیران با داشتن تجربه کافی برای انجام دقیق و اصولی پکینگ و بسته بندی تخصصی، پس از هماهنگی های قبلی با ابزار های لازم برای یک بسته بندی مطمئن و دقیق در محل مورد نظر مشتری حاضر می شوند. آرم شرکت سفیران بر روی تمامی لوازم بسته بندی ازجمله کارتن ها قابل مشاهده است. گفتنی است این کارتن ها از بهترین متریال و به صورت ده لایه مخصوص حمل هوایی تولید شده اند. مرحله پس از بسته بندی کامل لوازم، قرار دادن آنها در جای مناسب است. در اینجا کارتن ها به صورت تک تک بر روی پالت پلاستیکی جای می گیرند. بارگیری و جابجایی بار هم به دقت بالایی نیاز دارد. پس از جادادن مطمئن بارتان در کامیونت یا ون، بار شما به مقصد انبار این شرکت یا ترمینال بار فرودگاه امام خمینی ، بنا به تصمیم و درخواست شما ، حرکت می کند.


 
انبارداری و نگهداری بارهای مشتریان پیش از ارسال به آمریکا

 

گفتیم که مشتری می‌تواند  در زمینه حمل لوازم منزل به آمریکا یا ارسال خرده بار به آمریکا  از شرکت بخواهد تا کالاها در انبار های شرکت فریت بار و کارگو سفیران نگهداری شوند تا در زمان مورد نظر مشتری به هریک از شهرهای آمریکا ارسال شوند. باید گفت هزینه انبار داری نیز تا زمان مشخصی رایگان خواهد بود و پس از آن بر اساس وزن و زمان، هزینه هایی محاسبه خواهد شد.

 

تشریفات فرودگاهی و گمرکی در فریت بار به آمریکا

 

 پس از فرستادن بار مسافر، مهاجر یا صادر کننده به بخش کارگو فرودگاه، روند قانونی ارسال بار به آمریکا شروع می شود. کارشناسان شرکت سفیران همه کارها را از صفر تا صد انجام می دهند. این کارشناسان با تجربه کافی در این زمینه، مراحل تشریفات گمرکی و فرودگاهی را تا آخرین مرحله یعنی صدور بارنامه ارسال بار به آمریکا، انجام خواهد داد. وقتی بارنامه در پروسه ارسال بار صادر شد باید گفت قسمت عمده کار در فرودگاه مبدأ به خوبی به پایان رسیده و بار آماده ارسال به آمریکا است.

 

صدور  بارنامه جهت ارسال بار به آمریکا با شرکت‌های معتبر هواپیمایی
 


مجموعه فریت بار و کارگو سفیران تعهد دارد تا  برای تمامی محمولات ارسالی به آمریکا، با بهترین نرخ حمل بار هوایی و فقط توسط شرکت های هواپیمایی بین المللی معتبر فعال در ایران، بارنامه صادر و به شهر مورد نظر شما در کشور آمریکا ارسال کند. در وهله اول هزینه حمل هوایی به آمریکا و سپس به سلامت رسیدن بار به آمریکا در تعیین ایرلاینی که بارنامه آن صادر می‌شود اهمیت دارد. سفیران مشاور امین شما در پروسه ارسال بار به آمریکا است.

 

 انجام امور مالی در پروسه حمل هوایی بار به آمریکا 


شاید پس از جست و جو اطلاعاتی درباره قیمت حمل بار هوایی خارجی به دست آورده باشید. بعد از صادر شدن بارنامه، زمان پرداخت هزینه ها فرا می‌رسد. فرستنده بار باید قیمت فریت بار به امریکا را بر اساس وزن محاسباتی بار ثبت شده در بارنامه شرکت هواپیمایی بپردازد. بدیهی است پس از انجام امور مالی و واریز وجه مورد نظر، بار به شرکت هواپیمایی تحویل داده می‌شود تا  به مقصد آمریکا فرستاده شود.
پس از مرور روند ارسال هوایی بار از پایانه هوشمند بار فرودگاه امام خمینی به آمریکا، باید به پرسش اصلی مسافران و مهاجران ، یعنی هزینه فریت بار پاسخ دهیم.  هزینه هر کیلو بار به آمریکا چگونه محاسبه خواهد شد؟ این ها همه پرسش‌هایی است که در بخش هزینه ارسال بار از ایران به آمریکا بایستی به آن پاسخ داده شود. میزان هزینه هر کیلو بار به آمریکا  با هواپیما پرسش بسیاری از مسافران یا مهاجرانی است که می خواهند بارشان را با مناسب‌ترین قیمت ممکن به آمریکا بفرستند. 
اکنون زمان آن است که به پرسش اصلی پاسخ دهیم:


 
هزینه فریت بار به آمریکا چگونه محاسبه خواهد شد؟ 


 
 قیمت فریت بار به امریکا به موارد گوناگونی بستگی دارد. در این زمینه باید بدانید هزینه ارسال بار به آمریکا بر اساس چند مدل وزنی محاسبه می شود:

•    تا چهل و پنج کیلو گرم
•    از یکصد تا سیصد کیلوگرم
•    از سیصد تا پانصد کیلوگرم
•    از پانصد تا یکهزار کیلو گرم
•    از یکهزار کیلوگرم به بالا
 
 اگر نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت کارگو به امریکا یا هزینه ارسال بسته به آمریکا در ابعاد گوناگون دارید،  به صفحه  راهنمای جامع فریت بار در وب سایت ما مراجعه کنید. 

بهتر است بدانید وضعیت صنعت حمل و نقل هوایی در دنیا و نوسانات سیاسی و اقتصادی تعرفه های  گوناگونی برای حمل و نقل رقم می‌زند. بر این اساس همه ساله از سوی شرکت های هواپیمایی، نرخ های متفاوتی جهت قیمت حمل بار هوایی به آمریکا تعیین می شود. گفتنی است هزینه های اعلام شده از سوی شرکت فریت بار و کارگو سفیران براساس نرخ های مصوب شده در شرکت های هواپیمایی خواهد بود. در این زمینه همکاران ما در شرکت سفیران می توانند شما را از تعرفه های به روز شرکت های گوناگون هواپیمایی آگاه کنند.


 
قیمت بار آمریکا در شهرهای گوناگون این کشور

 

 هزینه فرستادن بار به آمریکا هم مانند موارد دیگر با توجه به در نظر گرفتن عوامل گوناگون فرق می‌کند. نه تنها شهر به شهر بلکه از یک شرکت هواپیمایی تا شرکتی دیگر، تعرفه‌های گوناگونی را اعلام می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از ارسال بار، با کارشناسان ما در شرکت سفیران تماس بگیرید و اطلاعات کاملی در این زمینه کسب کنید.

 

قیمت پست ایران به آمریکا ؛ مقایسه پست با فریت بار به آمریکا

 

 اکر در فکر ارسال بسته از ایران به آمریکا هستید شاید به شما توصیه کرده اند که  برای فرستادن بسته به آمریکا از خدمات پست استفاده کنید. باید گفت امروزه برای ارسال بسته به آمریکا  روش های دیگری نیز وجود دارد.با پیشرفت صنعت حمل بار و شیوه‌های بدیع، روش های تازه ای در اختیار ارسال کنندگان خواهد بود. ابتدا باید پرسید شما از قیمت ارسال بسته ایران به آمریکا باخبرید؟  هزینه پست به امریکا از نقاط گوناگون هر سال  در لیست تعرفه‌های هزینه پست بین الملل اعلام خواهد شد. و شما در این لیست از قیمت پست به آمریکا با خبر می‌شوید.  باید گفت  برخی امکانات ارسال کالا با پست ممکن است گروهی را به ارسال کالایشان از این طریق ترغیب کند، اما محدودیت ها ی موجود در پست ایران و آمریکا را نیز نباید نادیده گرفت. امکان تحویل بار درب منزل، یکی از امکانات پست از ایران به آمریکا به شمار می‌رود، ولی محدودیت وزن و حجم را هرگز نمی‌شود از نظر دور داشت. به گونه‌ای که شاید  ارسال بسته پستی به امریکا آن هم در حجم کوچک به راحتی صورت گیرد، اما در مورد بارهای با وزن بالای 45 کیلوگرم، محدودیت‌هایی  در پست به آمریکا وجود دارد. درحالی که شما در پروسه فریت بار به آمریکا، محدودیتی از نظر حجم و وزن نخواهید داشت. همچنین محدودیت‌های بسیاری که  در سیستم پستی بین ایران و آمریکا وجود دارد، در سیستم فریت بار به آمریکا دیده نمی‌شود. موضوع مهم دیگری که بایستی به آن توجه کرد، مسئله مدت زمان پست به امریکا و طولانی شدن پروسه ارسال بار در خدمات پستی است. به گونه ای که با توجه به نوع بار و روش حمل بار این روند بسیار طولانی خواهد شد. درحالی که با استفاده از خدمات فریت بار شما می توانید هرگونه باری را حداکثر طی چهار یا پنج روز به مقصد مورد نظر برسانید. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ارسال بسته به آمریکا از طریق سیستم فریت بار‌، با کارشناسان ما در تماس باشید.


 
حمل اثاثیه به آمریکا و چند نکته مهم

 

در میان متقاضیان ارسال بار،  مهاجران با دغدغه های دیگری روبرو هستند. مهاجران افزون بر دغدغه دریافت ویزا و پروسه پرپیچ و خم سفر، باید به فکر انتقال لوازم منزلشان نیز باشند. مراحل فریت بار به آمریکا و ارسال بار به آمریکا دو قسمت دارد: اول انجام تشریفات گمرکی و صدور بارنامه هوایی در مبدأ است و بخش دوم تحویل مدارک بار، ترخیص بار از گمرک و حمل بار از فرودگاه به اقامتگاه، دفتر یا انبارتان در کشور مقصد. آگاهی مسافران، مهاجران و صادر کنندگان کالا از قوانین گمرکی کشور مبدأ و مقصد در مورد نوع کالایی که قصد ارسال آن را دارند، ضروری است. این آگاهی به شما کمک می‌کند از دغدغه‌های سفرتان کاسته شود.

 

بیشتر بدانید: مهاجرت، ارسال هوایی لوازم منزل، چی ببرم، چی نبرم؟

 


هنگام فریت بار به آمریکا به قوانین زیر توجه کنید:
 
ورود مرسولات به این کشور مشمول پرداخت عوارض و مالیات می شود.
فرآیند ترخیص گمرکی بار شما به مدت 10 روز کاری از تاریخ رسیدن مرسوله شما به این کشور به طول می انجامد.
تمامی مرسولات مورد بازرسی فیزیکی قرار می گیرند و...


هنگام ارسال بار از ایران به کشور آمریکا، مدارکی همچون پکینگ لیست و اینویس به مهاجر، مسافر را یاری می کند تا تشریفات گمرکی در کشور مبدا و مقصد را به راحتی و اصولی بگذراند. در صورت درخواست شما، شرکت سفیران این مدارک را برایتان آماده خواهد کرد و به همراه بارنامه هوایی به کشور مقصد می فرستد. وقتی بار شما مثلاً به آمریکا می رسد، این بار به طور معمول تا چهل و هشت ساعت به صورت رایگان در انبار فرودگاه نگهداری خواهد شد. پس از چهل و هشت ساعت، در صورت مراجعه نکردن صاحب بار، هزینه انبار داری بر اساس وزن و حجم بار فریت شده و مدت زمان نگهداری محاسبه و از گیرنده بار در مقصد دریافت خواهد شد.
البته اگر پس از فریت بار به آمریکا در موعد مقرر به گمرک فرودگاه (قسمت بار گمرک فرودگاه) بروید و بار را تحویل بگیرید باز هم لازم است هزینه‌ای باعنوان قبض انبار بپردازید. این هزینه باید به شرکت هواپیمایی پرداخت شود. گفتنی است این مبلغ ارتباطی به وزن بار ندارد. اگر بار وزین و حجیم باشد، گمرک و قسمت هندلینگ، هزینه‌های حمل و جابجایی محموله (لیفتراک و کارگر و…) را از صاحب بار دریافت می‌کنند.

 

حمل و نقل بار به اقامتگاه نهایی پس از پروسه حمل هوایی بار به آمریکا

 

پس از تحویل گرفتن بار از گمرک آمریکا، شما دو راه پیش رو دارید: استفاده از خودرو شخصی یا اجاره وانت یا ون از شرکت‌های اجاره دهنده مستقر در فرودگاه یا سطح شهر که بدیهی است هزینه‌های آن را باید به شرکت اجاره دهنده پرداخت کنید. شرکت های حمل و نقل، این وانت ها را به صورت روزانه یا ساعتی اجاره می‌دهند که ما در وب سایت سفیران اطلاعات کامل این شرکت ها را در اختیارتان قرارداده ایم. شما با مراجعه به اطلاعات فرودگاه های هرکدام از شهرهای آمریکا می توانید ازنحوه کار این شرکت های حمل و نقل مطلع شوید و از خدمات آنها استفاده کنید. 

 

فرستادن کارگو به آمریکا

 

 باید گفت حمل بار به آمریکا به دو صورت مسافری یا تجاری صورت می‌پذیرد. امکان ارسال کارگو به آمریکا برای صادر کنندگانی فراهم شده که به صادرات کالا به آمریکا و خرید و فروش کالاها و مبادله با کشورهای گوناگون جهان مشغولند. بدیهی است این کالا ها را نمی‌توان با فریت بار مسافری ارسال کرد و باید از طریق کارگو یا تجاری ارسال شوند.

 

بیشتر بدانید: اثر تحریم‌ها بر هزینه حمل هوایی بار شما

 

برای مثال اگر تجار ایرانی به ارسال مبل به آمریکا  تمایل داشته باشند پای کارگو به میان می‌آید. حمل این کالا ها نیز با توجه به حجم بالای بار، با هواپیماهای غول پیکر و در ظروف بار هواپیماهای مدرن پهن پیکر انجام می‌گیرد. شرکت سفیران نیز در زمینه ارسال بار تجاری (کارگو)، سال هاست تجربه های بسیاری اندوخته تا در جهت خدمات بهتر به صادر کنندگان گرامی به کار گیرد.
 
 
 
شرکت فریت بار و کارگو سفیران بار شما را با مناسب ترین قیمت و در سلامت کامل به تمامی شهرهای آمریکا ارسال خواهد کرد. ارسال بارتان را با خیال راحت به سفیران بسپارید.  88830215

 

اطلاعات بیشتر

به روز ترین اطلاعات ارسال هوایی بار به آمریکا

نرخ ارز جهت ارسال بار از ایالات متحده امریکا به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی
تا این تاریخ معتبر می باشد
بیست و نهم فروردین 1403

دلار: 406,483 ریال
یورو: 432,645 ریال
دلار: 0 ریال
دلار: 406,483 ریال
در مورد نرخ دلار ایرلاین ها و نحوه محاسبه هزینه حمل هوایی بیشتر بدانید
نرخ ارز جهت ارسال بار از ایالات متحده امریکا به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی
منقضی شد
بیست و دوم فروردین 1403

دلار: 406,483 ریال
یورو: 439,483 ریال
دلار: 396,000 ریال
دلار: 405,882 ریال
در مورد نرخ دلار ایرلاین ها و نحوه محاسبه هزینه حمل هوایی بیشتر بدانید
نرخ ارز جهت ارسال بار از ایالات متحده امریکا به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی
منقضی شد
پانزدهم فروردین 1403

دلار: 405,527 ریال
یورو: 435,428 ریال
دلار: 396,000 ریال
دلار: 405,527 ریال
در مورد نرخ دلار ایرلاین ها و نحوه محاسبه هزینه حمل هوایی بیشتر بدانید
نرخ ارز جهت ارسال بار از ایالات متحده امریکا به ترمینال بار فرودگاه امام خمینی
منقضی شد
هشتم فروردین 1403

دلار: 405,527 ریال
یورو: 439,486 ریال
دلار: 396,000 ریال
دلار: 405,527 ریال
در مورد نرخ دلار ایرلاین ها و نحوه محاسبه هزینه حمل هوایی بیشتر بدانید

فریت بار به مهم ترین شهرهای امریکا

بیشترین محمولات ارسال شده به آمریکا

حمل بار از تمامی شهرهای ایران به آمریکا

شرایط امنیتی و حراستی فریت بار به ایالات متحده امریکا

فرودگاهها در سرتاسر دنیا یکی از امن ترین اماکن عمومی جهت حمل هوایی مسافرین وانواع کالای تجاری به حساب می آیند. حکومت ها ودولت های کشور های مختلف ، حفظ امنیت پایدار درفرودگاه های قلمرو حکومتی خود را ، بدون لحظه ای غفلت، یکی از وظایف اصلی خود و نمادی از قدرت آن کشور در حفظ آرامش، آسایش و امنیت مردمان خود قلمداد میکنند.
ادامه مطلب

نقشه کشور ایالات متحده امریکا

سوالات متداول درباره ارسال هوایی بار به ایالات متحده امریکا

پس از تحویل محموله شما با بسته بندی اصولی و استاندارد به ترمینال بار فرودگاه امام، به صورت معمول فرآیند فریت بار به آمریکا، به پنج تا هفت روز کاری زمان نیاز دارد.
ارسال فرش به آمریکا بصورت تجاری ممنوع است، گرچه این ممنوعیت بابت وسایل شخصی مسافرین نیست، اما مامورین گمرک کشور آمریکا نسبت به محمولات لوازم شخصی که حاوی فرش و یا تابلو فرش میباشد، شدیدا حساس بوده، گاها شنیده شده که فرش و یا تابلو فرش مسافرین و مهاجرین مصادره شده است. توصیه سفیران به شما عدم ارسال فرش به آمریکا است.
خیر، هزینه حمل بار هوایی به آمریکا به صورت کامل در مبدا دریافت می گردد، اما گیرنده باید مبلغ اندکی برای هزینه های اداری دریافت بار در فرودگاه مقصد به ایرلاین پرداخت کند و البته ممکن است با توجه به ماهیت بارتان مجبور به پرداخت هزینه های گمرکی، انبارداری، حمل داخل فرودگاه و حمل از فرودگاه تا مقصد نهایی شوید.

ویدئو های دیدنی فریت بار