بهترین روش ارسال اضافه بار مسافری به خارج از ایران ، به ارزانی!

بارها و بارها مسافرانی را در محوطه فرودگاه ها دیده اید که خیره به کانتر پرواز در میان انبوهی از چمدان نشسته اند و احتمالاً نمی دانند با این بار بر زمین مانده که لقب اضافی گرفته‌اند، چه کنند. چمدان ‌هایی که پر از وسایلی است که از دید آن‌ها ضروری و از نگاه عوامل پرواز اضافی است. این را رقم درج شده بر باسکول کانتر پذیرش مسافر، هنگام وزن کردن اسباب و لوازمتان شهادت می‌دهد. در نگاه نخست راه پیش رو، سپردن این کاروان چمدان و اسباب و وسایل، به کانتر پرواز است که البته شنیدن رقم درخواستی برای ارسال بار به مقصد از طریق جریمه اضافه بار، هوش از سر مسافر می‌ پراند. هزینه ‌ای که اصلاً مقرون ‌به‌ صرفه نیست و شاید شما را تا پای صرف ‌نظر کردن از بردن بارهای اضافی پیش ببرد تا عطایش را به لقایش ببخشید، اما گره‌های سفر، بازشدنی است. فقط کافی است که از قبل از پرواز کمی مطالعه کنید تا با سیستم "فریت بار مسافری"  آشنا شوید و مسائل مربوط به جریمه اضافه بار هواپیما را بدانید.

 

با اضافه بار چه کنیم؛ یافتن راهی منطقی برای ارسال اضافه بار

 

 از آنجا که در هر صنف و صنعتی، عده‌ای تسهیلگر وجود دارند، در موضوع سفر، گردشگری و مهاجرت نیز گروهی هرلحظه در پی آنند که حمل بار مسافران را آسان‌تر و ارزان تر کنند. حتی اگر این بارها اضافی باشد. فریت بار یکی از این راه‌هاست. راهی مطمئن که بارهایتان را از نشستن پر هزینه بر روی نقاله کانتر پرواز بی‌نیاز می‌کند و شما را از چک ‌و چانه زدن با متولیان پای کانتر می‌رهاند. پس راه چاره سپردن بارهایتان با خیال راحت به فریت اضافه بار مسافری است. با این روش شما با فراغ بال و دستان خالی سفر می‌کنید و لازم نیست پول اضافی پرداخت کنید. این‌گونه است که پول‌ زبان بسته حاصل عمری تلاش شما، در جیبتان باقی می‌ماند. این موضوع نه‌ تنها در مورد "اضافه ‌بار" مسافری که هنگام مهاجرت و اضافه بار مهاجری نیز تنها راه مقرون‌به‌صرفه و مطمئن پیش روست. بی‌شک مهاجرانی که به بهانه‌های گوناگون قصد ارسال کالاهایی مثل اسباب و لوازم منزل به خارج از کشور را داشته‌اند و از خدمات فریت بار بهره برده‌اند نیز این موضوع را تأیید خواهند کرد و از تجربه خوب همراهی با شرکت فریت بار و کارگو سفیران برایتان خواهند گفت.

 

ویژگی‌های فریت و حمل اضافه بار مسافری را بهتر بشناسیم

 

در صنعت حمل‌ونقل بین‌المللی به هرگونه جابه‌جایی بار، به‌صورت کلی یا جزئی، فریت بار اطلاق می‌شود، ولی عموماً این روزها منظور از فریت بار، حمل هوایی با استفاده از شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی است. فریت بار به نسبت دیگر راه‌های حمل مطمئن‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر است و به ارسال‌کننده امکان دسترسی به اقصی نقاط جهان را می‌دهد. در فریت بار مسافری به سرتاسر دنیا، هزینه حمل برای مسافران پر بار که صاحبان اضافه‌بار مسافری لقب گرفته‌اند، رقمی بسیار مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. به‌گونه‌ای که این رقم را یک‌سوم هزینه ارسال بار به‌وسیله کانتر پرواز تخمین زده‌اند.

 

بیشتر بدانید:   نحوه ی محاسبه هزینه ی حمل بار هوایی

 

هواپیما یکی از سریع‌ترین و ایمن‌ترین راه‌های مسافربری است که به همه کشورهای دنیا دسترسی دارد؛ ولی شرکت‌های هواپیمایی برای حمل بار مسافر محدودیت قائل شده‌اند و سقفی دارند. گفتیم که اگر مسافر اصرار داشته باشد که همه بار را همراه خود به هواپیما ببرد، برای اضافه‌بار باید هزینه جریمه اضافه بار مسافری به ایرلاین بپردازد. طبیعتاً این راهی خوشایند و منطقی برای بردن اضافه‌بار نیست. راه منطقی‌تر حمل این نوع بارها با استفاده از فریت بار مسافری است؛ چراکه همان‌گونه که اشاره شد هزینه فریت بار مسافری به نسبت جریمه اضافه‌بار ایرلاین‌ها بسیار کمتر و مقرون‌به‌صرفه تر است. ضمن اینکه در فریت بار مسافری محموله شما در اطمینان کامل و با حداکثر سرعت به مقصد مورد نظر شما ارسال می‌شود.

شما می‌توانید اضافه‌ بارتان را برای حمل اضافه بار مسافری با اطمینان خاطر به سفیران بسپارید و از بابت سلامت آن‌ها هیچ دغدغه‌ای نداشته باشید. شرکت خدمات فریت بار و کارگوی سفیران این توانایی را دارد که همه کالاهای شما را با بهترین کیفیت و منصفانه‌ترین هزینه فریت بار به هر كشوری که بخواهید، حتی دورترین آن‌ها ارسال کند. پیک آپ بار از همه استان‌های کشور، حمل کالاها به فرودگاه، بسته‌بندی اصولی و حرفه‌ای، انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه مبدأ و تحویل در گمرک مقصد از جمله خدماتی است که سفیران برای کسانی که قصد ارسال اضافه‌ بارشان را دارند انجام می‌دهد. برای مشاوره، کسب اطلاعات و ثبت درخواست لطفاً با شماره 88830215 تماس بگیرید.

 

 همه چیز درباره هزینه حمل بار اضافه هواپیما 

 

شرکت‌های هواپیمایی مسافری برای تحویل گرفتن بار مسافر سقف مشخصی دارند. این شرکت‌ها برای بارهای سنگین‌تر از حد مجاز، هزینه یا جریمه اضافه‌بار تعیین می‌کنند که مبلغ قابل‌توجهی است. این جریمه بر اساس وزن بار محاسبه می‌شود و مشخصات هرچقدر بار سنگین‌تر و بزرگ‌تر باشد، جریمه هم بیشتر می‌شود که طبعاً برای بسیاری از مسافرین این مبلغ قابل‌پذیرش نیست و در آغاز سفر جیب مسافران را خالی خواهد کرد.

اضافه‌بار مسافری می‌تواند شامل وسایل شخصی مسافر، هدیه و سوغاتی و ازاین‌گونه کالاها باشد که برای مسافر اهمیت زیادی دارند و مسافر تمایل دارد آن‌ها را با خود به کشور مقصد ببرد. در این وضعیت راه معقول‌تر و منطقی‌تر استفاده از فریت بار مسافری است که هزینه کمتری به نسبت "هزینه اضافه‌بار"  دارد. بی شک قیمت هر کیلو اضافه بار در فریت بار از هزینه آن در ارسال همراه مسافر به مراتب کمتر خواهد بود.

برای فریت بار از ظرفیت قسمت زیرین هواپیماهای مسافری که مخصوص حمل بار است استفاده می‌شود. هواپیماهای مسافری امروزه توانایی حمل انواع محموله‌ها را دارند و به سبب استفاده از تکنولوژی روز احتمال آسیب کالاها در آن به حداقل می‌رسد. به دلیل همین ویژگی‌ها، صنعت فریت بار به‌عنوان اصلی‌ترین راه حمل‌ونقل در سراسر دنیا به‌سرعت در حال گسترش است.

شرکت فریت بار و کارگوی سفیران به‌عنوان نماینده رسمی کلیه هواپیمایی‌های معتبر بین‌المللی فعال در ایران، سال‌هاست که محموله‌های اضافه‌بار، لوازم‌خانگی، دانشجویی و حیوانات خانگی را به کشورهای مختلف ارسال می‌کند و در این زمینه کاملاً متبحر است.

شرکت‌های هواپیمایی قیمت اضافه بار هوایی را بر مبنای مقصد و وزن محاسباتی محموله تعیین می‌کنند. با این وجود سفیران جلب رضایت خاطر مشتریان را وظیفه اصلی خود می‌داند. این شرکت تمام سعی‌اش را می‌کند تا ضمن ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات، هزینه فریت بار مسافری را برای مشتریانش به حداقل برساند. سفیران برای اینکه هزینه ارسال کالای شما کمتر شود و متحمل زیان نشوید، به شما کمک و راهنمایی خواهد رساند. با شماره 88830215 تماس بگیرید.

 

برای حمل اضافه بار مسافری به چه مدارکی نیاز است؟

 

برای فریت بار مسافری تنها داشتن بليط و گذرنامه كافي است. اگر خود مسافر حضور ندارد، بستگان درجه‌یک او با كپي گذرنامه و بليط او مي‌توانند فریت بار مسافری را بدون مشکل انجام دهند. باید گفت گمرک هر کشوری قوانین مشخص خود را دارد؛ بنابراین ممکن است در کشور مقصد غیر از مدارک فوق، مدارک دیگری هم از شما خواسته شود. شما باید برای ارائه این اطلاعات در هر زمینه کاملاً آمادگی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد با سفیران مشورت کنید. شما می‌توانید با شماره تلفن 88830215 تماس بگیرید؛ کارشناسان این شرکت در مورد مدارک لازم برای فریت بار مسافری راهنمایی‌تان می‌کنند.

سفیران در تمام مراحل تشریفات گمرکی در کنار شما حضور خواهد داشت و تمام توانایی و تخصص خود را برای سهولت در پروسه گمرکی فریت بار مسافری شما به کار خواهد گرفت تا سفری آرام را تجربه کنید و معرف ما نزد دیگر دوستانتان باشید.

 

فریت بار؛ جهت ارسال اضافه بار مسافری، چه وسایلی را انتخاب کنیم؟

 

هرکه بامش بیش برفش بیشتر؛ این ضرب‌المثل کاربرد زیادی در موضوع حمل‌ونقل دارد. خب طبیعی است که نیاز مسافران متفاوت است و احتمالاً میزان این نیازها حجم بارها را تعیین می‌کند. هرچقدر وزن نیازهایتان بالا برود برای حمل بارها باید پول بیشتری بپردازید. پس بهتر است برای بردن کالاها، عاقلانه تصمیم بگیرید. هرکالایی را می‌توان جزو اضافه‌بار به شمار آورد. هدیه‌ها، لباس و گلدان و ...، همه در فریت بار جای می‌گیرند. در اینجا به برخی لوازم مجاز در فریت بار اشاره می‌کنیم:

 

ارسال هوایی چمدان ، البسه و لوازم شخصی از ترمینال بار فرودگاه امام به خارج از کشور

 

احتمالاً لباس‌ها و پوشاک شما و خانواده آن‌قدر هست که دو یا سه چمدان را پر کند و تعداد چمدان شما بیشتر و بیشتر شود. در این صورت دیگر حمل این تعداد چمدان همراه مسافر امکان‌پذیر نیست. گاهی هم بردن لوازم شخصی مثل آلبوم‌ها و یادگاری‌ها برایتان دست‌وپاگیر خواهد بود. اصلاً نگران نباشید. ما در مجموعه سفیران چمدان اضافه و لوازم شخصی شما را برایتان با بهترین شرایط ارسال خواهیم کرد.

 

حمل هوایی آثار هنری و تابلوهای نقاشی به خارج از ایران

 

بعضی از کالاها در فریت بار حساسیت بالایی دارند. مثل تابلوهای نقاشی و آثار هنری. فریت آثار هنری و تابلوهای نقاشی زمانی صورت می‌گیرد که شما بخواهید تابلوهای شخصی‌تان را برای نصب در خانه جدید یا هدیه به دوستان با خود به کشور مقصد ببرید و احتمالاً حجم و ابعادش کمی دست‌وپاگیر است و باید تحت مراقبت‌های ویژه ارسال شود. شرکت سفیران آمادگی دارد آثار هنری و تابلوهای نقاشی را با بسته‌بندی استاندارد به‌عنوان بار مسافری از طریق فریت بار ارسال نماید. گفتنی است اگر مایلید از شرایط ارسال گروهی تابلوهای نقاشی برای شرکت در نمایشگاه‌ها مطلع شوید به صفحه ارسال هوایی آثار هنری و تابلوهای نقاشی مراجعه کنید.

 

فرستادن فرش و صنایع‌دستی به خارج از ایران

 

فرش و صنایع‌دستی ایران را همه می‌شناسند. گاهی مسافران می‌خواهند فرش و صنایع‌دستی را به بهانه‌های گوناگون به خارج از کشور ببرند. داشتن یک یادگاری از وطن یا هدیه به دوستان و استفاده روزمره در خانه جدید. پس نگران حجم بالای فرش‌هایتان نباشید و آن‌ها را به مجموعه سفیران بسپارید. شرکت فریت بار و کارگو سفیران با تجربه کافی در این زمینه فرش و صنایع‌دستی را به‌عنوان بار مسافری ارسال خواهد کرد. مجموعه‌داران و فعالان عرصه فرش و صنایع‌دستی هم می‌توانند در صورت تمایل به ارسال تجاری فرش و صنایع‌دستی و کسب اطلاعات لازم درباره چگونگی ارسال آن‌ها به صفحه ارسال فرش و صنایع دستی مراجعه کنند.

 

ارسال کتاب به خارج از کشور

 

دانشجویان و علاقه‌مندان به کتاب و محصلان حوزه‌ها و مدارس دینی متقاضیان اصلی ارسال اقلامی مانند کتاب و متون مذهبی به خارج از کشور هستند. گاهی حمل کتاب‌های سنگین برای دانشجویان عازم کشورهای خارجی دشوار است. همین‌طور محصلان خارجی حوزه‌ها نیز گاهی با بردن کتاب‌های حجیم مربوط به تحصیلشان دچار مشکل می‌شوند. شاید هم شما مهاجری باشید که تعداد کتاب‌هایتان از تعداد لباس‌هایتان بیشتر است. شرکت فریت بار و کارگو سفیران کتب درسی و متون مذهبی را با بسته‌بندی مناسب و هزینه‌ای منصفانه در قالب بار مسافری فریت خواهد کرد. صاحبان نمایشگاه‌ها نیز می‌توانند با مراجعه به صفحه کتب درسی و متون مذهبی از شرایط ارسال هوایی کتاب از ترمینال بار فرودگاه امام خمینی برای برگزاری نمایشگاه‌های فروش در کشورهای دیگر مطلع شوند.

 

ارسال هوایی انواع ساز موسیقی و پیانو به خارج از ایران

 

اگر علاقه‌مند به موسیقی هستید و ساز می‌زنید یا دانشجوی مهاجر رشته موسیقی هستید، ما حمل سازتان را بر عهده می‌گیریم. مهم نیست که اندازه و سایز ساز موسیقی شما چقدر است، سفیران  از حمل هوایی محمولات کوچکی مانند گیتارهای شخصی ، تا ارسال پیانو به خارج از ایران را در کارنامه خود به نیکی دارد. ارسال سازها به دلیل حساسیت و ظرافت آن‌ها، یکی از مهم‌ترین مراحل سفر مسافرین و مهاجرین است که مجموعه سفیران آماده است تا این ساز ها را با رعایت کامل اصول ایمنی و کمترین هزینه در قالب فریت بار مسافری، در کنار باقی وسایلتان به کشور مقصد ارسال کند. گروه‌های هنری نیز که قصد برگزاری کنسرت در خارج از کشور را دارند می‌توانند با مراجعه به صفحه ارسال ساز موسیقی به خارج از ایران از فرودگاه امام خمینی  ،  از شرایط ارسال این ادوات مطلع شوند.

 

بیشتر بدانید:   ارسال هوایی حیوانات خانگی به خارج از ایران

 

ارسال تجهیزات ورزشی و دوچرخه، چوب اسکی و... به خارج از ایران

 

یکی دیگر از ابزار و وسایلی که شرکت سفیران می‌تواند به‌عنوان بار مسافری به کشورهای دیگر ارسال کند، تجهیزات ورزشی است. کم نیستند مهاجران و مسافران ورزشکاری که به وسایل ورزشی‌شان بسیار اهمیت می‌دهند و البته حمل آن در سفر کمی دشوار است. مثل وسایل کوهنوردی، سوارکاری، قایقرانی، چوب اسکی، اسکیت بورد و ... . این دلایل سبب می‌شود تا ورزشکاران ابزارهای ورزشی‌شان را به شرکت سفیران بسپارند و آن‌ها با آرامش خاطر در مقصد مورد نظر تحویل بگیرند. البته امکان ارسال لوازم گروه‌های ورزشی نیز به خارج از کشور فراهم است که با مراجعه به صفحه ارسال تجهیزات ورزشی به خارج از کشور از شرایط آن باخبر می‌شوید.

 

در فریت اضافه بار مسافری، محصولات چگونه بسته‌بندی می‌شوند؟

 

شرکت سفیران با سال ها تجربه در فریت بار مسافری به‌خوبی در مورد اهمیت بسته‌بندی این محموله‌ها آگاه است. پیشنهاد سفیران برای بسته‌بندی اضافه‌بار این است که کالاها بر اساس نوع و جنس تقسیم‌بندی شده و بر همین مبنا نوع بسته‌بندی متناسب آن‌ها مشخص شود:

 

  • نحوه بسته بندی وسایل عادی و غیر شکستنی برای حمل هوایی

  •  

وسایل معمولی مثل پتو، البسه، کتاب و ... هستند که طبق قانون فرودگاه برای بسته‌بندی باید حداقل گونی پیچ شوند تا از آلودگی و پخش شدن آن‌ها جلوگیری شود.

 

  • چگونه وسایل حساس و ظریف را برای پروسه فریت بار بسته بندی کنیم؟

 

منظور وسایلی است که ممکن است در طول راه آسیب ببیند. برای این وسایل پالت بندی و تسمه کشی پیشنهاد می‌شود. این روش محموله را به‌خوبی نگه‌داشته و مانع از برخورد یا جابجایی آن‌ها در طول راه خواهد شد. سفیران قادر است پالت بندی وسایل را با بهترین کیفیت و استاندارد انجام دهد.

 

  • بسته بندی تخصصی وسایل فوق حساس و شکستنی برای حمل هوایی به خارج از ایران

 

به وسایل شکستنی مثل آینه، مجسمه، تلویزیون و ... اطلاق می‌شود که در اثر کوچک‌ترین ضربه می‌شکنند یا از بین می‌روند. برای این وسایل استفاده از جعبه‌های چوبی پیشنهاد می‌شود. البته بهتر این است که برای هر وسیله جعبه چوبی مخصوص آن وسیله ساخته شود. سفیران کارگاه مخصوص ساخت جعبه‌های چوبی دارد و می‌تواند برای هر کالا جعبه متناسب آن کالا را بسازد. شما می‌توانید بسته‌بندی این کالاهای فوق حساس را به سفیران بسپارید و از صحت و سلامتی آن‌ها در طول سفر مطمئن باشید. سفیران محموله شکستنی شما را بدون آسیب و صدمه در مقصد به شما تحویل خواهد داد.

 

محاسبه جریمه اضافه بار و نحوه پرداخت اضافه بار در فرودگاه امام خمینی

 

همه مسافران می دانند که ایرلاین‌ها برای بار همراه مسافر محدودیت وزنی قائلند  و اجازه نمی‌دهند که مسافر باری سنگین‌تر از محدوده مشخص با خود به هواپیما بیاورد. محدودیت وزنی بسته به نوع پرواز، شرکت هواپیمایی و مقصد می‌تواند حتی کمتر از 23 کیلوگرم برای هر مسافر باشد. یعنی هر ایرلاین در پرواز های داخلی مقدار مجاز بار برای هر مسافر را بین 20 تا 40 کیلوگرم براساس نوع پرواز مقرر کرده است. و در پرواز خارجی نیز این عدد بین 23 تا 46 کیلوگرم خواهد بود.اگر بار از این سقف تعیین شده تجاوز کند، مسافر باید جریمه اضافه بار بپردازد. جریمه اضافه بار به ازای هر کیلوگرم بار اضافه بوده و بر مبنای قیمت بلیت، طول و کلاس پرواز تعیین می‌شود؛ بنابراین این جریمه می‌تواند مبلغ بسیار سنگینی بشود که طبیعتاً مقرون به صرفه نیست. به طور معمولی به ازای هر کیلو اضافه بار، یک درصد قیمت بلیط از مسافر دریافت خواهد شد که مسافر باید پیش از پرواز این هزینه را بپردازد. اگر بار زیادی دارید و اصرار دارید که حتماً آن‌ها را با خودتان به هواپیما ببرید، بهتر است بلیت کلاس تجاری یا فرست کلاس تهیه کنید؛  با تهیه این دو نوع بلیت می توانید بار بیشتری نسبت به بلیت اکونومی حمل کنید که به تبع آن جریمه اضافه بار کمتری پرداخت خواهید کرد. پس اگر مسافر اصرار داشته باشد که بار را همراه خود ببرد، باید در هر صورت این جریمه ها را بپردازد. 

 

بایدها و نبایدهای بارهای ارسالی به خارج از ایران

 

پیداست که گمرک‌های کشورهای گوناگون برای ورود و خروج کالاهای همراه مسافر محدودیت‌هایی در نظر گرفته‌اند که بی‌توجهی به این محدودیت‌ها شما را به دردسر می‌اندازد. البته نوع محدودیت‌ها و شیوه برخورد در گمرک‌های هر کشور متفاوت است. اگر می‌خواهید سفری آرام و بی حاشیه داشته باشید با شنیدن پادکست‌های شرکت سفیران اطلاعات خود را در زمینه کالاهای مجاز و غیرمجاز گمرک کشور مقصد بالا ببرید؛ چراکه علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد؛ در اینجا تذکر چند نکته بسیار ضروری به نظر می‌رسد:

  • از قرار دادن اجناسی که نسخه تقلبی (fake) برندهای مطرح هستند جداً بپرهیزید. امروزه بسیاری از اجناس فیک با مارک و ظاهری شبیه برندهای اصلی مثل گوچی و دیور در بازارهای کشورها یافت می‌شود که حساسیت گمرک‌ها را در این زمینه برانگیخته و به‌طورجدی با این موضوع برخورد می‌کنند. این موضوع می‌تواند سبب اتلاف وقت شما در گمرک شود و حتی به بلوکه شدن بارتان بیانجامد.
  • مواد غذایی را هرگز در فریت بار قرار ندهید. مواد غذایی را می‌توانید در چمدان با خود حمل کنید. کشورهای مختلف درباره انواع مواد غذایی سخت‌گیری‌های گوناگونی دارند. لذا مأموران گمرک در کشورهای گوناگون می‌توانند جریمه‌های سنگینی برای قرار دادن مواد غذایی در فریت بار برای شما در نظر بگیرند. برای دانستن ریزبه‌ریز قوانین گمرک‌ها در زمینه فریت بار و حمل بایدها و نبایدهای حمل توصیه می‌کنیم پادکست‌های شرکت سفیران را بشنوید.
  • اگر به بردن لوازم‌آرایشی فکر می‌کنید، دست نگه‌دارید. قرار دادن این لوازم در بار مسافری بسیار دردسر ساز می‌شود و بار شما را معطل خواهد کرد و سبب می‌شود مأموران گمرکی و امنیتی در فرودگاه مبدأ و مقصد بار شما را کاملاً باز کنند و پس از تفتیش تمام وسایل، لوازم‌آرایشی‌تان را از بین ببرند.
  • قرار گرفتن سیگار، توتون و تنباکو هم در بار مسافری مجاز نیست. گمرک‌ها برای ارسال این کالاها قوانین و محدودیت‌هایی دارند و نسبت به وجود آن‌ها در بار مسافری بدون هماهنگی بسیار حساس‌اند.

 

صدور بارنامه فریت بار مسافری در فرودگاه امام خمینی چگونه انجام میشود؟

 

شرکت خدمات فریت بار و کارگوی سفیران از سازمان هواپیمایی کشوری برای صدور بارنامه شرکت‌های هواپیمایی معتبر و انجام خدمات حمل هوایی مجوز رسمی دارد و می‌تواند با مناسب‌ترین نرخ این کار را بر عهده بگیرد و بار را در اسرع وقت به مقصد ارسال کند. برای سفیران اعتبار شرکت های هواپیمایی بین‌المللی و مسیرهای پروازی جهت حمل کالای شما اهمیت خیلی زیادی دارد و همیشه تلاش می‌کند محموله‌های مسافری را با بهترین نوع هواپیماها و مناسب‌ترین مسیرها به مقصد برساند. هدف این است که سرعت حمل بیشتر شده، تأخیر به حداقل برسد و هزینه فریت بار کاهش یابد. برای همین سفیران هواپیماهای پهن‌پیکر و مسیرهای مستقیم را برای بار شما در نظر می‌گیرد که محموله شما در اسرع وقت و در سلامت کامل به کشور مورد نظر برسد.

دفتر سفیران در فرودگاه امام خمینی، ترمینال کارگو، دفتر شماره سیزده قرار دارد. شماره 88830215 شماره اصلی شرکت سفیران است. می‌توانید با این شماره تماس بگیرید و در مورد فریت بار مسافری خود با مشاورین این شرکت صحبت کنید.

سفیران محموله باارزش و حساس را با مسئولیت‌پذیری تمام خواهد پذیرفت و با بهترین شرایط، در ایمنی و سلامت کامل به مقصد مورد نظر ارسال خواهد کرد. این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا هم هزینه فریت بار مسافری به کمترین میزان ممکن برسد و هم محموله در زمانی کوتاه به گیرنده تحویل داده شود.

 

مهاجرت و اضافه بارهایی که مهاجران را سردرگم می کند

 

شاید واژه اضافه بار برای مهاجران کمی عجیب به نظر برسد. اما مهاجران نیز هنگام سفر برای اقامت در کشور مقصد مانند یک مسافر در نظر گرفته می شوند و ممکن است ترجیح دهند برخی وسایل منزل را با خود به کشور جدید ببرند. اینگونه است که این مهاجران نیز با مقوله اضافه بار مسافری مواجه خواهند شد . این افراد یا  باید نرخ اضافه بار پرواز خارجی را رصد کنند و به چرداخت جریمه اضافه بار در فرودگاه امام بیاندیشند یا همان گونه که وسایل و لوازم خانه را به وسیله فریت بار راهی مقصد کرده اند ، این بار نیز  ارسال اضافه بارشان را به فریت بار بسپارند تا با قیمتی مقرون به صرفه و در امنیت کامل راهی مقصد شود و از رنج حمل کالاهایی پروزن و البته مهم رهایی یابند.

 

سخن پایانی

 

سفیران از مبدأ تا مقصد همراه شماست. کوشیده‌ایم بر نقاط تاریکی که در پروسه فریت بار وجود دارد نوری بی اندازیم. نوری از جنس آگاهی؛ چراکه بر این باوریم که مسافران آگاه هرگز بارشان بر زمین نمی‌ماند و لحظات شیرین‌تری را در سفر تجربه می‌کنند. از شما چه پنهان مهاجرت اصلاً کار راحتی نیست. تبحر می‌خواهد و تجربه. آن‌هم سال‌های سال تجربه مؤثر. شما باید به‌عنوان یک مسافر یا مهاجر تمام قوانین دست و پاگیر گمرکی کشو مبدأ و مقصدتان را بدانید. همین‌طور باید اصول استاندارد بسته‌بندی را بشناسید که خود موضوع مفصل و بسیار حساسی است. درکل باید با مقوله اسباب‌کشی رابطه خوبی داشته باشید. اطلاع از نحوه قیمت گرفتن و استفاده از سرویس‌های خدماتی شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی هم خود داستانی است طولانی و مسیری نفس‌گیر. طبیعتاً فریت بار نیز بخشی است لاینفک از داستان سخت مهاجرت که بی‌شک از توان یک نفر خارج است. برای مهاجر یا مسافری که در طول زندگی بناست یک یا دو بار مهاجرت یا مسافرتی این‌چنین را تجربه کند افتادن در ورطه پیچ‌وخم‌های ارسال بار، خسته‌کننده است و جان‌فرسا. البته این موضوع برای شرکت‌های خدمات فریت بار متفاوت است. ما در اجرای وظایفمان در قبال ارسال بار، روزانه با افراد بسیاری روبه‌رو می‌شویم که به‌قصد مسافرت، مهاجرت یا تجارت کالاهایشان را به ما می‌سپارند تا از این‌سوی دنیا به سوی دیگر بفرستیم.

از نیوزلند و استرالیا و اندونزی گرفته تا ترکیه و آلمان و انگلستان و کانادا و ما باید امانت‌داران شایسته‌ای برای دارایی‌های مردم باشیم. ما به‌عنوان شرکت فریت بار، آغازگر و پایان دهنده پروسه ارسال باریم. درست پس از انتخاب شما کار ما آغاز می‌شود. همکاران متخصص ما در زمینه بسته‌بندی به منزلتان می‌آیند و کالاهای انتخابی شما را بر اساس قوانین گمرکی کشور مقصد و با معیارهای استاندارد بسته‌بندی می‌کنند تا با مناسب‌ترین نرخ حمل هوایی برای ارسال به مقصد موردنظرتان آماده شود. بار شما با اطمینان از سلامت کامل به مقصد خواهد رسد. حال این که در آن سوی ماجرا دست ما از خدمت‌رسانی فیزیکی به شما کوتاه است.

در مقصد این شما هستید که باید مدارک بار را تحویل بگیرید، به انبار فرودگاه بروید و بارتان را ترخیص کنید و به منزل جدیدتان انتقال دهید و بساط زندگی را بچینید. اینجا پایان پروسه فریت بار است که بی‌شک باید آن را ارزان‌ترین راه ارسال خرده بار و لوازم منزل و کالاهای حساس تجاری دانست. اگرچه ما در مقصد نمی‌توانیم حضور فیزیکی داشته باشیم اما شما را رها نکرده‌ایم. حتماً می‌پرسید چرا گفتیم ما آغازگر و پایان دهنده این پروسه‌ایم؟ ما قدم را فراتر نهاده‌ایم و با ابزارهای تازه اطلاع‌رسانی مرزها را درنوردیده‌ایم و حتی در مقصد در کنار شما هستیم.

شرکت سفیران برای تکمیل رسالت خود، اطلاعات یک هزار فرودگاه دنیا را ریزبه‌ریز به همراه مقررات فرودگاهی کشورها در صفحات مختلف وب سایتش قرار داده است. کافی است کمی پیش از سفر و ارسال بار خود، به سایت ما سری بزنید، به صفحه شهر مورد نظرتان منتقل شوید و صفحه فرودگاه آن شهر را بازکنید. آنگاه مشخصات فرودگاه به‌طور کامل در مقابل دیدگانتان قرار خواهد گرفت. از اسم فرودگاه و شماره تلفن‌ها و وب سایتش گرفته تا انبارهایی که پس از ورود بارتان، آنجا نگهداری می‌شود. همین‌طور در این صفحات ویدئوهایی را می‌بینید که از قوانین سفر برایتان می‌گویند. افزون بر این شما به نقشه فرودگاه و شرایط آب و هوایی آن در یک هفته آینده و مشخصات گمرک واقع در فرودگاه و همچنین شرکت‌های اجاره دهنده وانت و کامیونت برای جابه‌جایی بارتان دسترسی خواهید داشت.

از این صفحه شما می‌توانید به صفحه جدیدی بروید که حاوی اطلاعاتی در زمینه گمرک فرودگاه موردنظر است. مشخصات کامل گمرک، قوانین گمرکی به همراه پادکست‌هایی در مورد قوانین گمرکی کشور مورد نظر از محتویات ارزشمند این صفحه است. شما می‌توانید لیست شرکت‌هایی را ببینید که قادرند بار شما را به‌صورت نیابتی از طرف شما و با دریافت هزینه از گمرک ترخیص کنند و در آخر تمامی فرم‌های گمرکی مربوط به مسافرین و مهاجرین مقصد مورد نظرتان، در سایت ما جهت روئیت، بررسی و دانلود، در این وب‌سایت جهت استفاده شما قرار گرفته است. همه این اطلاعات برای آگاهی شما در این صفحات قرار داده شده است تا شما بتوانید با آگاهی، علم و قدرت، مسائل مربوط به تحویل و ترخیص بار خودتان را در فرودگاه مقصد به‌درستی انجام دهید. به امید روزی که همه ما مسافران و مهاجرانی آگاه به قوانین و مقررات باشیم.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر کاری با تلفن 88830215 تماس بگیرید. شرکت سفیران اطمینان خواهد داد که محموله فریت بار مسافری شما بدون هیچ مشکلی به دستتان خواهد رسید.

حال که با گوشه‌ی از خدمات شرکت سفیران مستقر در فریت بار فرودگاه امام خمینی ، در زمینه حمل هوایی و فریت بار مسافری آشنا شدید بهتر است برخی قابلیت‌های دیگر این شرکت را نیز بدانید. با سفیران، بارهایتان بر زمین نمی‌ماند:

 

  • مشاوره رایگان برای حمل بار شما و بازدید آن در مبدأ
  • بسته‌بندی انواع بار جهت حمل هوایی فریت بار در محل کار یا منزل فرستنده 
  • تحویل بار در مبدأ و حمل زمینی آن به فرودگاه 
  • ارائه انواع خدمات انبارداری در مبدأ 
  • ارائه خدمات بیمه تکمیلی بار توسط شرکت‌های معتبر بیمه 
  • انجام تشریفات گمرکی در راستای خروج بار از گمرکات کشور و حمل هوایی به مقصد
  • صدور بارنامه با مناسب‌ترین نرخ حمل هوایی بار با معتبرترین ایرلاین های فعال در ایران
  • دریافت رزرو کتبی بار از ایرلاین و ارائه آن به فرستنده بار
  • ارائه خدمات آنلاین جستجوی بار جهت دریافت اطلاعات مراحل حمل توسط شرکت هواپیمایی

 

اطلاعات بیشتر

شرایط امنیتی و حراستی فریت اضافه بار مسافری

فرودگاهها در سرتاسر دنیا یکی از امن ترین اماکن عمومی جهت حمل هوایی مسافرین وانواع کالای تجاری به حساب می آیند. حکومت ها ودولت های کشور های مختلف ، حفظ امنیت پایدار درفرودگاه های قلمرو حکومتی خود را ، بدون لحظه ای غفلت، یکی از وظایف اصلی خود و نمادی از قدرت آن کشور در حفظ آرامش، آسایش و امنیت مردمان خود قلمداد میکنند.
ادامه مطلب

ارسال بار به تمامی کشورهای دنیا

ویدئو های دیدنی فریت بار