نکاتی در مورد ارسال هوایی لوازم منزل دیپلمات ها و مرسولات دیپلماتیک به خارج از ایران

دنیای ما دنیای تبادلات است. از تجاری گرفته تا سیاسی. چه بسا گاهی این سیاست‌های بین دولت‌ها هستند که مسیر تجارت‌ را مشخص می‌کنند. سال‌های سال است که زیست سیاسی کشورها درهم تنیده است. از این رو هر کشوری در کشوری دیگر گمارده ای برای حفظ منافعش دارد که باید در دوران مأموریتش در آن کشور بماند. دیپلمات فردی است که از سوی دولتش مقامی رسمی یافته است و مسئولیت اجرای تصمیمات مربوط به سیاست خارجی آن کشور را زیر نظر دارد. وظایف اصلی این دیپلمات‌ها، بیان اندیشه‌ها و موضع گیری ها و حفظ منافع دولت‌های مطبوعشان است. همچنین تدوین و برقراری پیمان‌های راهبردی، انجام گفت و گوها و رسیدن به توافق‌ها و ارتقای روابط اطلاعاتی، تجاری و اقتصادی، فناوری و دوستی با سایر دولت‌ها از دیگر وظایف مهم آن‌هاست. باید گفت دیپلمات‌ها دارای قدیمی‌ترین پیشینه در تشکیلات سیاست خارجی دولت‌ها به شمار می‌روند که در طول قرن‌ها در نقش وزرای امور خارجه و سفیر نمود یافته است. در این میان همان‌گونه که گفتیم سفرا در کشور محل مأموریت اقامت خواهند داشت و در محل سفارت‌خانه انجام وظیفه خواهند کرد.
 
 
 
 
دیپلمات‌های کشورهای گوناگونی نیز اکنون با خانواده در کشور ما زندگی می‌کنند که احتمالاً وسایل زندگی‌شان را از کشور خود به کشور ما انتقال داده‌اند. حتماً می‌خواهید بدانید نقطه برخورد شرکت‌های حمل بار هوایی و فورواردر ها، با دیپلمات‌ها کجاست؟ خب باید گفت یکی از امور عادی سفارت‌خانه‌ها مکاتبات اداری و ارسال بسته‌هایی به کشور مطبوعشان است. به گونه‌ای که این مرسولات در بسته‌های رسمی قرار می‌گیرند و باید در نهایت امنیت ارسال شوند و در مقصد به دست نماینده وزارت خارجه سپرده شوند. در این زمینه تنها راه سریع و مطمئن حمل هوایی و فریت بار خواهد بود که نامه یا مرسوله را در کمترین زمان به کشور مورد نظر می رساند که شرکت سفیران با تجربه فراوان بهترین گزینه برای فریت بار این گونه لوازم است.
 
 
 
 
گاهی هم ممکن است مدت مأموریت یک دیپلمات به پایان رسیده باشد و باید به کشورش باز گردد که انتقال اسباب و لوازم منزل از مهم‌ترین اولویت‌های او قرار می‌گیرد. برای یک دیپلمات هم مانند هر مسافر دیگری مهم است که اسباب و لوازم منزلش در امنیت و کوتاه‌ترین زمان و البته هزینه‌ای منصفانه به کشور خودش یا محل مأموریت جدیدش منتقل شود و احتمالاً دیپلمات‌ها در سفرهای متوالی خود به این نتیجه رسیده‌اند که بهترین گزینه، همان فریت بار هوایی است. شرکت فریت بار و کارگو سفیران آمادگی خود را برای "ارسال اسباب و لوازم منزل دیپلمات‌ها" که میهمانان گران‌قدر کشورمان بوده‌اند در کوتاه‌ترین زمان، با منصفانه‌ترین قیمت و بهترین شرایط حمل اعلام می‌نماید.
 

آشنایی با فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک

 
در صنعت حمل‌ونقل بین‌المللی به هرگونه جابه‌جایی بار، به صورت کلی یا جزئی، فریت بار اطلاق می‌شود، ولی عموماً منظور از فریت بار، حمل هوایی با استفاده از شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی است. فریت بار به نسبت دیگر راه‌های حمل ایمن‌تر، سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر است و به ارسال‌کننده امکان دسترسی به اقصی نقاط جهان را می‌دهد. این دقیقاً همان ویژگی‌هایی است که برای جابجایی محموله‌های دیپلماتیک و سیاسی به آن نیاز است.
 
فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک به سرتاسر دنیا، باید در چهارچوب اصول سیاسی و امنیتی و با حداکثر سرعت انجام شود. برای این کار باید از وسیله‌ای استفاده کرد که در ضمن داشتن شرایط فوق، هزینه زیادی هم در پی نداشته باشد. هواپیما ایده‌آل‌ترین گزینه برای جابجایی لوازم منزل دیپلمات‌ها و مرسولات سیاسی است؛ هواپیماها از ایمنی و اطمینان زیادی برای حمل وسایل و مرسولات برخوردارند، سرعت زیادی داشته و به اقصی نقاط دنیا دسترسی دارند و در کنار همه این‌ها هزینه‌ای بسیار منصفانه و حداقلی برای خدمات می‌گیرند. به خاطر همین موضوع، بسیاری از دیپلمات‌ها فریت بار یا حمل هوایی را برای جابجایی اثاث منزل و مرسولات سیاسی‌شان مطلوب می‌بینند و از آن استفاده می‌کنند.
 
 
 
 
به دنبال شرکتی مطمئن برای فریت بار کالاهای مهم و سیاسی خود هستید؟ می‌توانید به سفیران اعتماد کنید. شرکت خدمات فریت بار و کارگو سفیران می‌تواند لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک را با بهترین کیفیت و با منصفانه‌ترین هزینه فریت بار به تمام كشورهای دنیا ارسال کند و در سلامت کامل در مقصد تحویل دهد. سفیران با بیش از سی سال سابقه در زمینه فریت بار، می‌تواند خدماتی چون پیکاپ بار از درب منزل یا سفارت، حمل کالاها به فرودگاه، بسته‌بندی اصولی و حرفه‌ای، انجام تشریفات گمرکی در فرودگاه مبدأ و تحویل در گمرک مقصد را برای دیپلمات‌هایی که قصد فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک را دارند انجام دهد. برای مشاوره، کسب اطلاعات و ثبت درخواست لطفاً با شماره 88830215 تماس بگیرید.
 

انواع خدمات حمل هوایی دیپلماتیک در ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی

 

حمل هوایی مرسولات روزمره و مکاتبات اداری

 
 این مرسوله‌ها، بسته‌های ضروری و دادوستدهای گوناگون سفارت‌ها با کشور مطبوعشان را شامل می‌شود. این نامه‌ها و بسته‌ها به دلیل ارسال از نهادی سیاسی همیشه پراهمیت‌اند و حفظ و سلامت آن‌ها بسیار ضروری است. این‌گونه مرسولات یا بسته‌های سیاسی نسبت به بسته‌های عادی شرایط متفاوت‌تری دارند. مرسوله سیاسی می‌تواند نوشته، شی‌ء یا هر چیز سیاسی دیگری باشد. این بسته‌ها عموماً توسط پیک‌های سیاسی به کشورهای دیگر فرستاده می‌شوند ولی گاهی ممکن است بدون پیک و به‌صورت پستی هم ارسال شوند. این بسته‌ها و نامه‌ها ممکن است از سوی سفارت‌های کشورهای خارجی برای کشور مطبوعشان یا از سوی وزارت امور خارجه کشورمان برای سفارت‌خانه‌های فعال جمهوری اسلامی ایران در هریک از کشورهای جهان فرستاده شوند. در این حالت، این بسته‌ها باید با احتیاط و دقت حمل شده و خیلی سریع و در سلامت کامل به مقصد برسند. فریت بار برای حمل این بسته‌ها مناسب‌ترین وسیله است. سفیران به‌عنوان شرکتی باسابقه، تائید شده و مطمئن در این امر، تضمین می‌کند که انواع مرسولات سیاسی را در امنیت کامل و با بیشترین سرعت به کشور مقصد برساند.
 

بسته بندی تخصصی و ارسال هوایی لوازم منزل دیپلمات‌ها از فرودگاه امام خمینی

 
برای فریت بار لوازم منزل دیپلمات‌ها دو حالت را می‌توان در نظر گرفت؛ حالت اول دیپلمات‌های ایرانی هستند که به خارج از کشور مأمور می‌شوند و احتمالاً بخشی از لوازم منزل خود را به محل مأموریت خود خواهند برد و حالت دوم، دیپلمات‌های خارجی مستقر در ایران هستند که مأموریتشان به پایان رسیده و یا محل مأموریتشان تغییر کرده است. طبیعتاً این دیپلمات‌ها در حین خروج از کشور لوازم منزل و شخصی‌شان را با خود از ایران می‌برند. اسباب و اثاثِ دیپلمات‌ها می‌تواند لوازم آشپزخانه، وسایل شخصی، کتابخانه، تابلو و هر وسیله خانگی دیگری باشد.
 
در هر دو حالت رعایت اصول ایمنی، حفظ شئونات سیاسی و سرعت حمل مهم‌ترین مسائلی هستند که باید رعایت شوند. ازآنجایی‌که دیپلمات‌ها نماینده رسمی و سیاسی کشور متبوع خود محسوب می‌شوند، در فریت بار به هیچ وجه نباید اشتباهی صورت بگیرد.
شرکت فریت بار و کارگو سفیران به‌عنوان نماینده رسمی کلیه هواپیمایی‌های معتبر بین‌المللی فعال در ایران، محموله‌های زیادی از لوازم دیپلمات‌ها و بسته‌های سیاسی را به کشورهای مختلف ارسال کرده است و در این زمینه تبحر و تجربه کافی دارد.
برای تعیین هزینه فریت بار لوازم خود، با شماره 88830215 تماس بگیرید و با کارشناسان سفیران گفت‌وگو کنید. سفیران تضمین می‌کند که محموله لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک را با مناسب‌ترین نرخ ارسال کند.
 
 
 
 
سفیران جلب رضایت خاطر مشتریان را وظیفه اصلی خود می‌داند. در همین راستا این شرکت تمام سعی‌اش را می‌کند تا ضمن ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات، هزینه فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک را برای دیپلمات‌ها به حداقل برساند.
 

هزینه ارسال هوایی لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک از فرودگاه امام خمینی

 
هزینه فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک بر اساس مقصد و وزن محاسباتی محموله تعیین می‌شود. بر همین اساس، شرکت‌های هواپیمایی برای محاسبه هزینه فریت بار، با فرمول خاصی وزن محاسباتی محموله را به دست آورده و هزینه حمل را تخمین می‌زنند. این شیوه تعیین نرخ حمل باعث شده فریت بار برای محموله‌های متوسط مثل لوازم منزل، کاملاً مقرون‌به‌صرفه شده و هزینه زیادی به ارسال‌کنندگان آن‌ها تحمیل نکند.
 
 
 
 
آیا جابجایی لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک از راه‌های غیر هوایی ممکن نیست؟ غیر از هواپیما، راه‌های دیگری نیز برای ارسال محمولات دیپلماتیک هست؛ اما این راه‌ها علیرغم قدمت طولانی و مزایایی که دارند، چند نکته منفی دارند که باعث می‌شود برای حمل محموله لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک مناسب نباشند. نکته منفی اول این است که این وسایل برخلاف هواپیما به همه کشورهای دنیا دسترسی مستقیم ندارند. مسئله بعدی اینجاست که سریع نیستند و مدت حمل بار آن‌ها ممکن است روزها طول بکشد و امنیت بالایی هم ندارند. ضمن اینکه شرایط نگهداری خیلی خوبی نداشته و احتمالاً آسیب کالاهایی مثل لوازم منزل در این وسایل بالاتر است؛ و درنهایت مهم‌ترین عیب آن‌ها این است که هزینه حملشان برای بارهایی مثل لوازم خانگی خیلی زیاد است. در حقیقت باید گفت شیوه‌های حمل غیر هوایی، بیشتر برای بارهای کلان مناسب بوده و هزینه حمل آن‌ها برای محموله‌های بزرگ به‌صرفه‌تر خواهد بود. ضمناً این را هم باید مدنظر داشت که حمل غیر هوایی هزینه‌های جانبی هم به ارسال‌کننده تحمیل خواهد کرد؛ هزینه‌هایی مثل هزینه تأخیر، هزینه آسیب به محموله، هزینه جابجایی وسیله و ... .
 
 
 
 
بنابراین انتخاب شیوه‌های غیر هوایی برای وسایلی مثل لوازم منزل و بسته‌های سیاسی چندان منطقی و اقتصادی نیست.
 

برای فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک در فرودگاه امام خمینی به چه مدارکی نیاز است؟

 
برای فریت بار لوازم منزل به خارج از کشور به کپی پاسپورت فرستنده و گیرنده، آدرس گیرنده و فرستنده و نامه از سفارتخانه یا وزارت امور خارجه احتیاج است. این نامه‌ها در هنگام خروج مرسوله و ارسال لوازم منزل دیپلمات‌ها صادر می‌شود. در مورد اول مجوز خروج بسته سیاسی توسط سفارت‌خانه و در مورد دوم مجوز خروج لوازم منزل دیپلمات را با توجه به پایان یافتن دوره مأموریتش صادر خواهد کرد. البته این مدارک صرفاً برای خارج کردن این وسایل از ایران است. ممکن است گمرک کشور مقصد قوانین خاص خود را داشته باشد و مدارک دیگری هم بخواهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88830215 تماس بگیرید؛ کارشناسان این شرکت در مورد مدارک لازم برای فریت بار لوازم منزل راهنمایی‌تان می‌کنند.
 
سفیران در تمام مراحل تشریفات گمرکی در کنار شما حضور داشته و هر کمک، راهنمایی و کاری که برای تسهیل کردن پروسه گمرکی "فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک"  نیاز باشد، برای شما انجام خواهد داد.
 

در پروسه ارسال هوایی منزل و مرسولات دیپلماتیک، محمولات چگونه بسته‌بندی می‌شوند؟

 
سفیران تجربه زیادی در بسته‌بندی و آماده‌سازی وسایل منزل برای فریت بار دارد؛ شما می‌توانید با اطمینان خاطر بسته‌بندی اسباب و اثاث خود را به این شرکت واگذار کنید. شرکت سفیران کارگاه مخصوص برای ساخت انواع جعبه چوبی داشته و می‌تواند جعبه‌های مخصوص لوازم و وسایل مختلف را بسازد. این جعبه‌ها برای لوازم ظریف و شکستنی مناسب هستند و آن‌ها را به‌خوبی از صدمه در امان نگه می‌دارند. لوازمی هم که حساس نیستند را می‌توان پالت بندی و تسمه کشی کرد. این شیوه باعث می‌شود وسایل به‌خوبی در کنار هم قرار بگیرند و در محل خود ثابت بمانند.
 

صدور بارنامه هوایی لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک در فرودگاه امام خمینی چگونه است؟

 
سفیران در قبال محمولات شما مسئولیت‌پذیری کامل دارد و تمام تلاش خود را برای جلب رضایت شما انجام می‌دهد. دفتر سفیران در فرودگاه امام خمینی، ترمینال کارگو، دفتر شماره سیزده قرار دارد. شماره 88830215 شماره اصلی شرکت سفیران است. می‌توانید با این شماره تماس بگیرید و در مورد فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک خود با مشاورین این شرکت صحبت کنید.
 
شرکت خدمات فریت بار و کارگو سفیران از سازمان هواپیمایی کشوری برای صدور بارنامه شرکت‌های هواپیمایی معتبر و انجام خدمات حمل هوایی مجوز رسمی دارد و می‌تواند با مناسب‌ترین نرخ این کار را بر عهده بگیرد و بار را در اسرع وقت به مقصد ارسال کند. برای سفیران اعتبار شرکت‌های هواپیمایی بین‌المللی و مسیرهای پروازی اهمیت خیلی زیادی دارد و همیشه تلاش می‌کند محموله‌های لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک را با بهترین نوع هواپیماها و مناسب‌ترین مسیرها به مقصد برساند. هدف این است که سرعت حمل بیشتر شده، تأخیر به حداقل برسد و هزینه فریت بار کاهش یابد. برای همین سفیران هواپیماهای پهن‌پیکر و مسیرهای مستقیم را برای بار شما در نظر می‌گیرد که محموله شما در اسرع وقت و در سلامت کامل به کشور مورد نظر برسد.
 

سخن آخر

 
شرکت سفیران امکان پیگیری آنلاین محموله در تمام مراحل فریت بار را برای شما فراهم کرده تا هر زمانی که خواستید از موقعیت محموله خود آگاه شوید. همچنین صدور بارنامه و رزرو کتبی نیز از دیگر خدمات این شرکت است. سفیران از بسته‌بندی و پیکاپ بار تا ارائه خدمات انبارداری در کشور را برای مشتریان انجام خواهد داد. ضمناً شرکت سفیران با همکاری شرکت‌های بیمه معتبر، بیمه تکمیلی بارهای حساس و مهم شما را انجام خواهد داد.
 
پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر کاری با تلفن 88830215 تماس بگیرید. شرکت سفیران اطمینان خواهد داد که محموله لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک شما با کمترین هزینه فریت بار و بیشترین سرعت و در سلامت کامل به مقصد خواهد رسید.
 
حال که با گوشه‌ی از خدمات شرکت سفیران مستقر در فریت بار فرودگاه امام خمینی ، در زمینه حمل هوایی و فریت بار لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک آشنا شدید بهتر است برخی قابلیت‌های دیگر این شرکت را نیز بدانید. سفیران، میزبان خوبی برای میهمانان کشورمان خواهد بود:
 
  • مشاوره رایگان برای حمل بار شما و بازدید آن در مبدأ
  • بسته‌بندی انواع بار جهت حمل هوایی فریت بار در محل کار یا منزل فرستنده 
  • تحویل بار در مبدأ و حمل زمینی آن به فرودگاه 
  • ارائه انواع خدمات انبارداری در مبدأ 
  • ارائه خدمات بیمه تکمیلی بار توسط شرکت‌های معتبر بیمه 
  • انجام تشریفات گمرکی در راستای خروج بار از گمرکات کشور و حمل هوایی به مقصد
  • صدور بارنامه با مناسب‌ترین نرخ حمل هوایی بار با معتبرترین ایرلاین های فعال در ایران
  • دریافت رزرو کتبی بار از ایرلاین و ارائه آن به فرستنده بار
  • ارائه خدمات آنلاین جستجوی بار جهت دریافت اطلاعات مراحل حمل توسط شرکت هواپیمایی
اطلاعات بیشتر

شرایط امنیتی و حراستی فریت لوازم منزل و مرسولات دیپلماتیک

فرودگاهها در سرتاسر دنیا یکی از امن ترین اماکن عمومی جهت حمل هوایی مسافرین وانواع کالای تجاری به حساب می آیند. حکومت ها ودولت های کشور های مختلف ، حفظ امنیت پایدار درفرودگاه های قلمرو حکومتی خود را ، بدون لحظه ای غفلت، یکی از وظایف اصلی خود و نمادی از قدرت آن کشور در حفظ آرامش، آسایش و امنیت مردمان خود قلمداد میکنند.
ادامه مطلب

ارسال بار به تمامی کشورهای دنیا

ویدئو های دیدنی فریت بار